Організація ефективної роботи в інклюзивному просторі

          14 лютого в конференц-залі управління освіти і науки відбувся круглий стіл для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти на тему «Завдання та функції асистента вчителя». На засіданні розглядалось питання сучасного формату розуміння інклюзивної освіти та ефективних шляхів взаємодії учасників освітнього процесу.

           Нормативно-правове забезпечення інклюзивної форми освіти в ЗЗСО висвітлила головний спеціаліст дошкільної та інклюзивної освіти Т.Шевеленко, вчитель ЗОШ № 12 І.Сварник поділилась досвідом організації уроку в інклюзивному класі під час конкурсу «Вчитель року – 2019», асистент вчителя НВК № 3 О.Юрківська розкрила питання організації діяльності асистента вчителя з дітьми з ООП та їх батьками, роль психологічної служби ЗЗСО в інклюзивному простору висвітлили практичний психолог Т.Сухманюк та соціальний педагог А.Брушневська ЗОШ №6, акценти у співпраці вчителя-дефектолога та асистента вчителя розклала вчитель-дефектолог ЗОШ № 7 Н.Калащук.

        Виступ з елементами тренінгу методиста початкової освіти А.Оксанюк дав можливість практичного застосування нових методів та прийомів НУШ. Роль ІРЦ в організації інклюзивного навчання в закладах освіти розкрили директор центру Л.Ільніцька та вчитель-логопед Т.Олійник.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *