Напрямки роботи закладів освіти

Заклади освіти різняться своїм типом, профільністю, напрямками діяльності, мають свою родзинку:

  • спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 – «Школа дитячої дипломатії» має статус асоційованого члена ЮНЕСКО;
  • навчально-виховний комплекс №3 у складі загальноосвітньої школи І-Ш ступенів та ліцею – «Школа розвитку і культури», сприяє створенню оптимальних умов для самореалізації та розвитку учнів, з вересня 2017 року;
  • спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики – «Школа сучасних освітніх технологій», де відпрацьовується використанням у навчально-виховному процесі засобів інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ), створено інформаційно-ресурсний медіа центр з віртуальним читальним залом;
  • загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 «Школа сучасних інклюзивних технологій», яка надає освітні послуги  дітям  з особливими освітніми потребами;
  • навчально-виховний комплекс №9 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв (працюють музичне, художнє та хореографічне відділення за 8-річним та 11-річним (вибірково)  планами навчання, обов’язковими для всіх учнів; 5 хореографічних колективів, оркестр народних інструментів, духовий оркестр, камерний ансамбль, ансамблі скрипалів та домристів, дитячий джазовий ансамбль, фольклорний ансамбль, ансамбль балалаєчників);
  • навчально-виховний комплекс №13 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням польської мови і гімназії – «Школа діалогу культур», основою роботи якої є вивчення історії та культури народів Європи, співпраця з навчальними закладами України та Польщі;
  • Кам’янець-Подільський ліцей «Школа успіху» – заклад нового типу з профільним навчанням (вивчення дисциплін фізико-математичного, філологічного, природничого, суспільно-гуманітарного профілів з їх практичною спрямованістю у спецкурсах)  та науково-практичною підготовкою обдарованої молоді.